joi, 3 ianuarie 2013

Floare 6 petale



Am gasit azi un tutorial pentru o floare cu 6 petale, conceputa de Jodi Fukumoto. Heather, fata care a realizat acest video, are o serie de tutoriale cu tema "Money Origami", cu modele realizate din bancnote, sau pentru care este necesara hartie de dimensiunea unei bancnote.

Eu am folosit in loc de bancnota un dreptunghi de hartie glasata, pe care il aveam ramas de la o cutie de cadou pe care am impaturit-o mai demult. Mi-au trebuit atunci patrate de hartie, asa ca am decupat un patrat dintr-o coala, si astfel am ramas cu aceasta bucata de hartie dreptunghiulara.

Nu stiu daca este importanta neaparat dimensiunea dreptunghiului, mie mi-a iesit foarte frumoasa floarea, chiar daca nu am utilizat dimensiunile specificate in tutorial.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu